سیم و کابل ستایش ( ستایش کابل )

کابل شبکه اشنایدر

این یک تبلیغ برای کابل شبکه اشنایدر نیست. احتمالاً تابحال با شعار و تبلیغات زیادی در مورد تجهیزات شبکه روبرو می‌شدید اما این بار موضوع فرق دارد. ما بدون تبلیغات بی‌ثمر در تلاش هستیم تا به برخی از سوالات رایج هر خریداری و متقاضی در این زمینه پاسخ دهیم و در کنار این علل منطقی مرغوبیت و کیفیت کابل شبکه اشنایدر را برای شما تشریح کنیم. پس اجازه دهید تا با طرح چند پرسش و پاسخ به آن‌ها همراه شما باشیم. ما تلاش می‌کنیم تا مخاطبان با هر سطح شناخت و تخصصی در زمینه علم فناوری اطلاعات بتوانند به درک مناسبی از چرایی مرغوبیت کابل شبکه اشنایدر برسند.

لیست قیمت کابل شبکه اشنایدر

اهمیت کابل شبکه

با ورود به عصر دیجیتال و نفوذ اینترنت به تمام بخش‌های مختلف زندگی، برخی وسایل و تجهیزات برخلاف گذشته به پیش‌نیازی حیاتی برای زندگی روزمره یا حتی ادارات و فضاهای کاری تبدیل شده‌اند. یکی از این الزامات عصر جدید، وجود شبکه اینترنت در ساختمان است.

همانطور که از نام این اختراع جذاب بشر مشخص است هدف اصلی آن ارتباط و وصل شدن است چون در اساس شبکه با اتصال معنا پیدا می‌کند. اینترنت توسط شبکه‌های سراسری و خارج از ساختمان به محل کار یا زندگی شما می‌رسد اما این برای کار کردن شما با آن کافی نیست. به همان شکل که آب توسط انشعاب به منزل شما می‌رسد اما مصرف مستقیم آب از انشعاب ممکن نیست، در دنیای اینترنت و داده هم به شبکه همانند لوله‌کشی آب نیاز دارید. برای داشتن یک لوله‌کشی خوب و رساندن آب به نقاط مختلف خانه چه نکاتی را رعایت می‌کنید؟ قطعاً در گام اول لوله و شیرآلات مرغوبی تهیه می‌کنید.

در این زمینه هم برای اتصال به کابل و سویچ‌های قدرتمند و مرغوبی نیاز است. اما موضوع فقط اتصال نیست بلکه کیفیت و سرعت اتصال نیز یکی از دغدغه‌های اصلی متخصصان این حوزه است. در نهایت صراحت باید گفت که اگر خواهان داشتن یک شبکه خوب در محل زندگی یا محیط کاری خود هستید باید از بهترین‌ها استفاده کنید پس پیشنهاد ما کابل شبکه اشنایدر است! اما چرا کابل شبکه اشنایدر ؟

فروش کابل آلومینیوم به قیمت روز بازار در فروشگاه سیم و کابل ستایش

کابل شبکه مرغوب

چرا کابل شبکه اشنایدر ؟! این یک سوال با دامنه گسترده‌ای از پاسخ هاست که باید ابتدا برای پاسخ گفتن به آن تعیین کنیم که در اصل از یک کابل شبکه چه انتظاری داریم؟ اولین اصل رسانایی بالا و حداکثر سرعت در شبکه است. اگر کابل استفاده شده در یک شبکه مرغوب نباشد نمی‌توان انتظار انتقال اطلاعات در نهایت سرعت را داشت. پس رسانایی اصل اولی مرغوبیت هر کابل شبکه‌ای از جمله کابل شبکه اشنایدر است.

موضوع دوم مقاومت و ماندگاری است. بسیار مهم است که یک کابل بتواند در برابر شرایط محیطی مقاوم بوده و در طول زمان دچار آسیب نشود. تعویض کابل‌ها در برخی شبکه‌ها با توجه به نحوه طراحی می‌تواند یک کابوس برای مالکین و کارشناسان باشد پس بسیار مهم است تا کابل مدت زمانی طولانی بتواند سالم بماند.

اما سومین اصل نیز که بیشتر معطوف به اصول مارکتینگ است مقرون به صرفه بودن قیمت محصول است. برای کاهش قیمت نهایی یک شبکه استفاده از تجهیزاتی که قیمت منطقی دارند بسیار مهم است. خب حالا دیگر می‌توان به روشنی به این پرسش پاسخ داد که چرا کابل شبکه اشنایدر ؟

چرا کابل شبکه اشنایدر؟

کابل شبکه اشنایدر یکی از محصولات مجموعه‌ی اشنایدر است که یک مجموعه تولیدی قدرتمند در حوزه شبکه است. راحتی و سهولت در کاربرد موضوع مهمی است که اشنایدر در تمام محصولات خود مدنظر دارد. در تمام زیرساخت‌های فیزیکی تولید شده توسط اشنایدر کارآمدی و ایجاد اتصال قدرتمند در دستور کار قرار دارد و کابل شبکه اشنایدر نیز از این قاعده مستثنی نیست. کابل شبکه اشنایدر با داشتن ترکیب متوازنی از مس و فیبر توانسته بهترین پاسخ برای نیاز شما به یک شبکه سریع را فراهم کند. استفاده از مواد اولیه مرغوب علاوه بر افزایش کیفیت ارتباط باعث شده تا این کابل حداقل اثرپذیری از شرایط محیطی را در انواع مقیاس‌های گسترده یا کوچک داشته باشد.

نکته دیگری که در مورد کابل شبکه  حائز اهمیت است مقاومت بالای کابل شبکه اشنایدر است که به لطف طراحی خوب و مواد اولیه مرغوب در تولید به دست آمده است. تمام این امکانات اما با قیمتی عالی و مقرون به صرفه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اگر شما یک پروژه گسترده داشته باشید

قیمت کابل شبکه اشنایدر می‌توان به طرز چشمگیری باعث کاهش هزینه‌های شما شود و این در حالی است که کیفیت در حد بالایی حفظ شده است.

سبد محصولات کابل شبکه اشنایدر

تعدد بالای محصولات بسته به نیاز شما برتری دیگری است که با استفاده از کابل شبکه اشنایدر برای شما ملموس خواهد بود. کابل شبکه اشنایدر در مدل متفاوت با کاربردهای متفاوت در بازار عرضه خواهد شد. تمام کابل‌های در سه گونه Cat6، Cat5e و Cat5 در دسترس هستند. شما بسته به سرعت مد نظر خود برای شبکه می‌توانید از هر کدام از سطح‌های عرضه شده استفاده کنید. در دسته Cat6 ما شاهد حضور دو گونه کابل با کدهای اختصاصی DC6CAUTP4P-1X و DC6CAUTP4P-3X که دارای تفاوت‌های جزئی هستند. تفاوت این دو مدل در عملکرد نیست و بلکه هر دو عملکرد یکسانی دارند؛ تفاوت تنها در دو بخش است:

  • مدل اول در طول کمتر صد متر در دسترس است و گونه دوم کابل شبکه اشنایدر در طول بلندتر سیصد متر در دسترس است.
  • مدل اول فاقد استاندارد زیست محیطی (Green Premium Product) است و گونه دوم اما از چنین استانداردی پیشتبانی می‌کند.
  • فروش سیم و کابل به قیمت روز بازار در فروشگاه ستایش

Cat5e یا cat6

هر دو کابل از تیپ UTP در بخش پوشش خارجی استفاده می‌کنند و در هسته خود از فلز مس برای رسانایی بهره می‌گیرند. استفاده از فلز مس با ترکیب مناسب باعث شده تا رسانایی سیم‌ها در بهترین حد ممکن حفظ شده و قطر خارجی سیم نیز به به بیش از شش میلی‌متر نرسد. در Cat5e نیز تفاوت دو گونه بسیار جزئی است و تفاوت اصلی در طول کابل‌ها نهفته است. شما می‌توانید بسته به طراحی شبکه خود از هر مدلی که مدنظر دارید با هر سرعتی، Cat6 یا Cat5e استفاده کنید. هرچند انتخاب کم‌هزینه‌تری تحت عنوان Cat5 نیز برای شما فراهم شده است.

 

برای خرید انواع سیم و کابل با ما تماس بگیرید.

 

 

با فروشگاه سیم و کابل ستایش، لذت خرید اینترنی مطمئن را تجربه کنید.

 

 

 

تلفن تماس : ۳۳۹۲۳۱۶۷۰۲۱

تلفن همراه : ۰۹۱۲۷۷۹۶۸۵۲ – ۰۹۳۵۱۰۶۰۱۳۲

خرید سیم و کابل